I pruduttori d'automobili mundiali si basanu nantu à e marche lucali, cambiamentu di putere in Cina

L'annunziu surpresa di u gruppu Volkswagen in lugliu chì investirà in Xpeng Motors hà marcatu un cambiamentu in a relazione trà i pruduttori d'automobili occidentali in Cina è i so partenarii cinesi, una volta minori.
Quandu l'imprese straniere anu accettatu per a prima volta una regula cinese chì li impone di furmà joint ventures cù l'imprese lucali per entre in u più grande mercatu automobilisticu di u mondu, a relazione era trà insegnante è studiente. Tuttavia, i roli cambianu gradualmente mentre l'imprese cinesi sviluppanu vitture, in particulare software è batterie, più rapidamente chè prima.
L'imprese multinaziunali chì anu bisognu di prutege enormi mercati in Cina ricunnoscenu sempre di più chì anu bisognu di unisce e forze cù l'attori lucali o rischianu di perde più quote di mercatu di quelle chì anu digià, soprattuttu s'elle operanu in un mercatu assai cumpetitivu.
«Pare chì ci sia un cambiamentu in corsu in l'industria induve a ghjente hè disposta à travaglià cù i cuncurrenti», hà dettu l'analista di Morgan Stanley Adam Jonas in a recente cunferenza di Ford nantu à i guadagni.
Haymarket Media Group, editori di a rivista Autocar Business, piglianu a vostra privacy seriamente. E nostre marche automobilistiche è i nostri partenarii B2B vulerianu tene vi infurmati per email, telefonu è SMS nantu à l'infurmazioni è l'opportunità relative à u vostru travagliu. Sè ùn vulete micca riceve questi missaghji, cliccate quì.
Ùn vogliu micca sente da voi da Autocar Business, altre marche automobilistiche B2B o per contu di i vostri partenarii di fiducia per mezu di:


Data di publicazione: 20 di ghjugnu di u 2024