L'automobilistiche glubale si basanu nantu à e marche lucali, u cambiamentu di putere in Cina

L'annunziu sorpresa di u Gruppu Volkswagen in lugliu chì investiria in Xpeng Motors hà marcatu un cambiamentu in a relazione trà i fabbricanti di l'automobile occidentali in Cina è i so cumpagni chinesi una volta junior.
Quandu l'imprese straniere sò venute prima à patti cù una regula cinese chì li impone di furmà joint ventures cù cumpagnie lucali per entra in u più grande mercatu di l'auto in u mondu, a relazione era una di maestru è studiente. In ogni casu, i roli sò cambiati gradualmente cum'è l'imprese cinesi sviluppanu vitture, in particulare software è batterie, più veloce chè prima.
L'imprese multinaziunali chì anu bisognu di prutezzione di i mercati enormi in Cina ricunnoscenu sempre più ch'elli anu bisognu di unisce e forze cù i ghjucatori lucali o di affruntà a perdita di più parte di u mercatu ch'elli anu digià, soprattuttu s'ellu operanu in un mercatu assai competitivu.
"Sembra chì ci hè un cambiamentu in l'industria induve a ghjente hè disposta à travaglià cù i cuncurrenti", hà dettu l'analista di Morgan Stanley Adam Jonas nantu à a recente chjama di i guadagni di Ford.
Haymarket Media Group, editori di a rivista Autocar Business, piglia in seriu a vostra privacy. I nostri marchi di l'automobile è i partenarii B2B volenu mantenevi infurmatu per email, telefonu è testu nantu à l'infurmazioni è l'opportunità ligati à u vostru travagliu. Sè vo ùn vulete riceve sti missaghji, cliccate quì.
Ùn vogliu micca sente da voi da Autocar Business, altre marche automobilistiche B2B o in nome di i vostri partenarii di fiducia attraversu:


Tempu di post: 20-ghjugnu-2024